mandag 18. november 2013

Babyvotter

Oline er farmor til vesle Sander som no skal møte sin første vinter. Gode heimestrikka vottar som sit godt på, skal bli ei lita julegåve til guten.

Ideen til vottane fann eg på bloggen til Hjemmelaget, her er det oppskrift på Barnehagevotter. Eg har endra på oppskrifta, tilpassa den tråden eg brukte.

Eg har brukt Dale baby ull, farge nr 2621 til desse vottane, og eg har strikka dei utan tommel. Fargen på bildet er litt gul fordi eg har teke bildet under lysrør.


Oppskrifta mi:

Pinner nr 2,5.

Legg opp 42 m, strikk 2 riller (dvs. 4 pinner att og fram med rettstrikk).
Ta maskene over på 4 pinner og strikk glattstrikk rundt og rundt  20 omg. Fell 1 m på kvar pinne, du har no 38 m . Strikk 2 omg rett.
Skift til pinne nr 2 og strikk ribbestrikk; 1 rett og 1 vrang 8 omg.
Skift tilbake til pinne 2,5 og strikk 18 omg glattstrikk før det felles 2 m i kvar side (4 m pr omg.) på annakvar pinne. Når du har felt 5 ganger, så fell av kvar omg og strikk til slutt 2 og 2 m sammen. Dra tråden igjennom dei siste 6 m du står att med .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar