søndag 24. januar 2016

Små posar!

Har sydd litt småtteri i dag,.....det var ikkje planen, men vart slik. Det byrja med at dattera kom med eit turkis stoff som skulle kuttast og faldast til gardin på badet. Då det var gjort, vart det stoff til overs,...slikt legg ein ikkje bort! Så då vart det ein liten pose til Q-tips og ein litt større til andre ting (har ikkje bilde av desse).

Sidan eg no var komt i sving så måtte vesle Emma på 3 år også få posar, rosa sjølvsagt!! Det vart ein pose til hårstrikk og ein til klemmer, og ein ekstra som eg skal ha på lur.

Til dei små posane brukte eg mønsteret frå innlegget mitt i des -14.

Så dagens spontane arbeid enda i 5 posar og ei falda gardin!

4 kommentarer:

  1. Så söta små "burkar" Du sytt!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så söta! Fina att sy nu i jultyger.
    Hälsningar Gudrun

    SvarSlett
  3. Hei! Kjekt å finne bloggen din selvom det er lenge siden du har blogget. Kjekt å se likevel og her er mye fin inspirasjon. Søte og kjekke småposer som hjelper oss å ha orden på småtingene. Takk for hyggelig kommentar hos meg. :-)

    SvarSlett