fredag 26. desember 2014

Tildabilde

Dette tildabildet har eg laga i julegåve til mitt vesle barnebarn på 2 år, Emma Leigh.



Mønsteret er frå Tilda si julebok frå 2003 og er egentleg ein adventskalendar.
Det einaste som skal til for at denne som eg har sydd skal bli kalendar, er å sy på 24 knappar. Akkurat det er eg ikkje sikker på om eg vil gjere, for eg synest at det passar vel så bra som eit bilde til å henge på veggen.

 Rudolf er sjølvsagt raud på nasa!!
Bildet er sydd av linstoff, noko som gjer at det gjerne blir litt bølgete. Det er mulig at eg quiltar litt meir seinare, men iflg mønsteret, så er det ikkje quilta meir. Nokre stjerner her og der eller kvite stjerner som snøfnugg kunne være ein måte å quilte meir på.


2 kommentarer:

  1. Hei og god jul;)
    Det er jo så fint det bilde. Tone Finnanger har en god strek.
    Syns teppet er fint uten kalenderpreget jeg. Sydde detaljer av det til min elste sønn da han var i militæret og fikk julestrømpekalender.
    Her daler snøen og det er så fint, barndomsjuleminner ;)
    Kos deg med fine juledager;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett